Az esemény témájáról:

Szkriptekkel dolgozunk ezen az alkalmon, vagyis olyan coaching beszélgetés leiratokat vizsgálunk meg, amelyekből érdemes tanulni, egyrészt mert átlépik a coach és coaching szemléletű kompetencia határait vagy épp ellenkezőleg, jó példát mutatnak arra, hogy nehéz helyzetekben is meg lehet tartani azokat. A szkriptek segítenek abban, hogy azonosítsuk a hatékony coaching és coaching szemléletű beszélgetés kritikus összetevőit. Többek között az alábbiakat vizsgáljuk meg: 1. Hogyan tudunk minőségben kapcsolódni az ügyfélhez? 2. Hogyan tudjuk építeni a bizalmat az ügyfél kontextusának használatával? 3. Milyen lehetőségeink vannak az ügyfél tudatosságának emeléséhez? Az ügyfél külső ügyfél, coachee, illetve belső ügyfél, munkatárs is lehet.        

Amennyiben szeretnél részt venni az élő online eseményen töltsd ki a regisztrációs űrlapot.
A részletekről e-mailben fogunk tájékoztatni.

.